[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás és tagdíj !!

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2019. Feb. 21., Cs, 07:24:57 CET

Szia Skulo!

Szerintem még számlát sem kaptunk, úgy viszonylag nehéz rendezni a tagdíjat. Bár lehet tévedek és csak elkavartam a számlát, vagy már befizettük, csak mostanra elfelejtettem.

Magánban már megírtam, hogy miért tartom veszélyesnek én is a szavazati jogok újfajta rendszerét a demokrácia szempontjából.
(Merem remélni, hogy nagy egyesület képviselőjeként is így gondolnám.:))
Itt most csak jelezném, hogy nagyon más részt venni egyébként vidékről 10-20.000 Ft-os költséggel, a többnyire csak reprezentációban, kötelező szavazásokban kimerülő programot biztosító éves közgyűlésen, mint Budapestről. Ha a közgyűlés össze lenne kapcsolva érdemi megbeszélésekkel, szakmai fórumokkal, esetleg egy jó versennyel(!) egészen más lenne a helyzet…

A kisebb egyesületek érdekei, véleménye sajnos már most sincs igazán figyelembe véve, és látszik valóban az a tendencia, amiről Zsolt is írt a levelében, hogy egyre inkább fenyeget több kisebb egyesület megszűnése, kiválása, ami nem hiszem, hogy célja lehetne a Magyar Tájfutó Szövetségnek!

Sok sikert és bölcs döntéseket kívánok az idei közgyűlésnek!

üdv.
Hites Viktor
VBT