[Tajfutas] ... live

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2019. Dec. 17., K, 22:42:06 CET

Sziasztok!
Mindkettőtöknek igazatok van, de nem teljesen. A Karesz által összeállított
táblázat nagyjából reális, de bármilyen más programot csinálnak a
gyerekekkel, az sem olcsóbb, legfeljebb nincs szállás. Enni az Állatkertben
is kell. a belépődíjat ott is meg kell fizetni.
Ami a nevezési díjakat illeti, azok valóban relatíve olcsók, nézzétek meg
pl. a Szenior VB árait. Nálunk azért tud ilyen olcsó lenni, mert a
térképhelyesbítők, pályakitúzők munkája, de a rendezőké sem nincs piaci
alapon megfizetve.. Nem is lehet, mert akkor a drága nevezési díjakra nem
lenne meg a piaci kereslet. Szóval ez egy ördögi kör, ami az alacsony
magyarországi bérekkel és egyéb juttatásokkal magyarázható.
Szerintem megoldás lehetne, ha sokkal több HÉV (helyi érdkeltségú verseny)
lenne, és kevesebb országos rangsoroló. Ha nem kell szállás, 30-50 km-re
utazunk 150-200 helyett, mindjárt olcsóbb a versenyzés.
Amikor én kezdtem, (jó régen volt), volt kerületi, Bp. II. oszt. Bp I.
oszt. bajnokság, vidéken megyei, keletmagyar. nyugatmagyar bajnokságok,
majd jött az országos. Ebben az a lényeg, hogy sokkal több közeli verseny
volt, szállás nélkül, kevesebb utazással.
Aki persze teheti, elmegy majd a kevesebb országos rangsorolóra, meg az
országos bajnokságokra, a maradék hétvégéken  pedig ő is indul a HÉV-eken.
Nagyjából ez az irány Bp.-en a 3SZ-ekkel, meg a Silvanus és Vizsla
versenyekkel, ezek sikerességét nem lehet vitatni.
Üdv
Oldgombi

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 17., K,
19:37):