[Tajfutas] ... live

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Dec. 17., K, 19:37:35 CET

Hát igen, erre nem gondolam!  Több gyermekes családoknak ugyanúgy
kedvezményt kellene adni, ahogy a MÁV is ad!
Habár a a 65 ezer Ft összköltséget tekintve nem a nevezési díj a domináns,
ami viszont engem igazol!

Üdv:
Gerzson

Tóth Károly <toth.karoly1 at upcmail.hu> ezt írta (időpont: 2019. dec. 17., K,