[Tajfutas] méretarányváltás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Aug. 8., Cs, 16:16:31 CEST

Szia Karcsi,

A dolog nem egyszerű. Elég összetett. Ha ilyen furmányokat találsz ki,
akkor ne csodálkozz el azon, hogy munkaigényes lesz a megoldás.

Javaslataim, ha jól értelmezem az információid alapján a problémát:

1. A kész pályatervezői fájlból, ahol térképcserét alkalmazol és
ábrázolsz a szimbolban, onnan készítsd el a pótszimbolók kiexportálását.
(Lásd. Mecsek Open Sprint Zsolnay Negyed)

2. Az általad említett pályák 1/3-t küld ki önálló OCAD fájlba és azokat
egyenként szerkeszd meg.

PL. a Mecsek Open esetében, ahol három méretarányban négy térkép készült
és azokon mindenhol a pályák vége, második fele önállóan folytatódott,
(Lásd. még WOC2016 Miskolc) egyenként kellett megszerkeszteni/szétszedni
a pályákat.  A két erdei futamhoz képest 5-6 x időráfordítással. Ezt
kevesen tudják.

Amúgy azt látom, hogy ahogy Pécsett úgy Szegeden sem tartanak
térképjavítói, rajzolói szeánszokat, verseny utáni tapasztalatokról
szóló beszélgetést, pedig fontos lenne, mert 60+ -s emberkék nem fognak
örökké virgoncok maradni.

Nem szabad várni az egy  alkalommal megtartott Bp-i találkozókra.
Ébresztő klubok és területi szervezeti egységek. A nyár nem szólhat csak
a vakációról. (A tél pedig a sítáborokról.)

Üdv,

Janó, a  morgolódó

Ui: Skype-n keresztül, képernyőmegosztás mellett előrébb lehet jutni.