[Tajfutas] méretarányváltás

Felföldi Károly fkarcsi at invitel.hu
2019. Aug. 8., Cs, 14:11:21 CEST

Szervusztok!

Kész pályák utolsó 1/3-át (1:5000) nagyobb méretarányban (1:2500) is meg
szeretném jeleníteni a jobb olvashatóság miatt, mivel azok inkább
mikrosprint jellegűek. De nem tudom hogyan kell csinálni, hogy a pontok
sorszáma megmaradjon. Ha külön berajzolom a pontokat a nagyobb
méretarányú térképen, háromszöggel jelölve a térképcsere helyét, a
pályák pontjait 1-től kezdi számolni ami , mivel a térképre nem fér rá a
szimból csík, ellentmond a pótszimból pontsorszámának. Biztos egyszerű a
dolog, de nem tudok rájönni. Ocad9-cel dolgozom, és nem vagyok profi.
F. Karcsi

---