[Tajfutas] Canway Data Logger help (Privát)

Horváth Sándor SHorvath at telenor.hu
2019. Ápr. 11., Cs, 10:58:13 CEST

Sziasztok !

Elvileg akár más GPS alapú időt tároló rendszert is érinthet.
OK:  GPS rendszerek hét számlálója április 6.-ával átfordul ( 10 bit –en tároljék az értékét )
Bővebben:
https://www.energy.gov/oe/articles/april-2019-global-positioning-system-gps-week-number-rollover

Talán a feni oldalról kiindulva találsz megoldást is.