[Tajfutas] Canway Data Logger help

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2019. Ápr. 11., Cs, 10:44:07 CEST

Sziasztok!

Hozzáértők segítségét kérem. Az adatrögzítőm április 7-én 1999. augusztusi
dátumot rögzített, azóta is így van, csak a napok haladnak előre. Szerintem
ebben nincs óra, a műholdról érkező jeleket dolgozza fel. Ebben az esetben
másnál is jelentkezni kellene ennek a hibának. Így van-e? Ha nem, mi a
teendő?

Az exportált fájlokban (GPX, CSV) is a rossz dátum van minden pontnál.

Az útvonal feldolgozását nem zavarja, de engem egy kicsit igen.

Előre is köszi a segítséget.

Oldgombi