[Tajfutas] "felülvizsgált illetve helyesbített"

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Ápr. 2., K, 20:57:03 CEST

a "felülvizsgált illetve helyesbített".   kifejezések a térképjavítás,
esetleg rontás különböző mélységeit takarják.
Szerintem a helyesbítés az alaposabb munka, de az még nem garantál jobb
végeredményt, mert egy jó alap felülvizsgálva lehet jobb, mint egy
helyesbítés.
Ennél nekem sokkal többet mond, kinek a neve szerepel a térképen.
MM

Szabolcs Tornai <tornai.szabolcs at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr.
2., K, 18:02):