[Tajfutas] OCAD-be PDF állomány importálása?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Sze. 18., K, 22:32:49 CEST

Köszönöm,

Serdülőnek adom az 5 pontot. Rávezetett a problémám megoldására.

A Mátrix játék egyik térképes állományát exportáltam ki pdf-be, majd ezt
nem sikerült visszaimportálnom.

Töröltem (elrejtettem) a ocad fájlomban a raszteres háttérképeket és
csak vektoros állományt exportáltam pdf-be.

Ez már visszaimportálható volt és az történt amit Serdülő leírt. Tehát
az OCAD9 is tudja a lehetőséget.

Mivel volt kettő "Engem is érdekel" válasz a "csodafegyverre", így
hamarosan jön a Fogadj örökbe egy iskolát  - 9. fejezet c. leírás.
Miklós írta, hogy az az álma, hogy minden iskola udvaráról készüljön
térkép. Én azzal is megelégednék, hogy minden nagy tájékozódási futó
klubbal/klubokkal rendelkező városban valósuljon meg az álma.

Cserébe egy feladat mellékelve a "Légy üdvözölve a természetben" c. 2000
évi CD összeállításról. Talán László F. Csaba ezen feladványa hasznosult
a CBC Orient program
<https://www.facebook.com/photo.php?fbid=216190022526602&set=pcb.216190182526586&type=3&theater>keretében.
(4.-5. képkocka) A 8. képkockán a balszélső leányzó a Beli Manastir
(Pélmonostor) térképet próbálja kirakni. Csak remélni tudom, hogy a 2015
hideg Karácsonyán befejezett munkámon megtalálható a Homo Navigators
embléma, a kéztakarásban a bal alsó sarokban. (Csak ismételni tudom
magamat: bemutatni és népszerűsíteni kellene a csomagot.)

A mellékelt faladatlap "egészséges" makrókat tartalmaz (nem vírust),
ezek segítségével válik láthatóvá egy eszköztársor piros és zöld
bójaikonokkal, amik a megfejtés megjelenítésére és elrejtésére
szolgálnak. Word 2013-ban a főmenü végén lévő Bővítményt kell megnyitni
és ha engedélyezve lett a makrók használata, akkor megjelennek az ikonok.

Ui: + a Local-ból egy négyszín-tételes fejtörő