[Tajfutas] OCAD-be PDF állomány importálása?

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2018. Sze. 18., K, 19:37:21 CEST

Gondolom, ha importálni akarod, akkor vektoros kiterjesztést szeretnél, nem
egy képet, amit háttérként tudsz csak kezelni.

Sajnos, az OCAD 9 még nem, de a OCAD11 és 12, és OCAD2018 is tudja
importálni a pdf-et. Az már más kérdés, hogy utána vonalfajtánként meg kell
feleltetned a megfelelő OCAD jelnek.

Viszont nekem is lenne egy kérdésem, hátha tudja valaki a megoldást. 5
képet szeretnék animációként összefűzni (anim gif). Az interneten számtalan
on-line megoldás van, de azok mind azt szeretnék (pesze csak már akkor, ha
éppen örülök az eredménynek), hogy a letöltésért cserébe valamilyen
programot telepítsek, amit nem szeretnék. És nem szeretnék most 5 kép
kedvéért letölteni animáció készítőt se. Rendelkezésemre áll: adobe
photoshop, corel draw, IrfanView. Vagy ha van valakinek megfelelő
programja, elküldeném neki az 5 képecskét.

ET

2018. szeptember 18. 17:49 Kelemen János írta, <kelemen.janos111 at t-online.hu