[Tajfutas] "0" idő (Privát)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Sze. 5., Sze, 14:40:07 CEST

Szia Sanyi!

Dehogynem, azt hiszem, legalább is, hogy voltak róluk lista levelek, cikkek
az MTFSZ honlapon biztos, sőt Csilla szerintem már egy kicsit túl van
ragozva az MTFSZ honlapon. (Persze nem nyilvánosan, hanem magán
beszélgetésekben én is mindig áradozok róla, hogy milyen szuper csaj ez a
Gárdonyi Csilla.) Nekem is meg fog jelenni egy írásom a Hangyabolyban
(remélhetőleg), amiben viszont a te két gyermekedet említem meg egyebek
között. És Csillát is. Igaz, hogy Hangát és Csongort nem a sportolói, hanem
a matematikai sikereik kapcsán. (Erdősné Németh Ágitól kaptam az
információt.)

Hidd el, nyugdíjasoknak nagyon nem mindegy, hogy szállásdíjra is kell-e
költeniük. Arról a tapasztalatomról pedig már egy lista levélben is
beszámoltam, hogy 1 főnek 1 éjszakára mennyire borzasztóan nehéz bárhol az
országban szállást találni. Általában prompt elutasításban van részem.
Tehát , mivel azt hiszem, nekem az átlagosnál magasabb nyugdíjam van, a
reális költséget nem sajnálom, csak a macerát és a büntető magasabb
tarifát, aminek az árán esetleg mégis kapok szállást.

Ha a szállásinfonál interneten rendelek szálláshelyet, először
visszaigazolják mindig, hogy OK a kért szállás. Egy nappal később viszont
jön egy újabb mail, mely szerint kiderült, hogy az még sincs, és ajánlanak
helyette más szállásokat, dupla annyi áron. Minden próbálkozásomkor így
jártam velük.

Nagyon megutáltam ezt a macerát, ezért azt is nagyon fontos szempontnak
tartom, hogy a (kollégiumi vagy azzal ekvivalens) szállást a rendezőktől
kell-e kérni, vagy egyénileg kell intézni. Ha azt látom a kiírásban, hogy
tornatermi vagy sátras szálláson kívül minden egyéb szállás egyénileg
intézendő, akkor arra a versenyre nem nevezek. Kivéve, ha többen megyünk az
egyesületből és van olyan aranyos klubtárs, aki ezt vállalja a kollektíva
számára.

Üdv:
KG SZU

Horváth Sándor <SHorvath at telenor.hu> ezt írta (időpont: 2018. szept. 5.,
Sze, 13:51):

> Sziasztok !
>

> Milyen jó, hogy a lista végre talált egy olyan témát amin lehet kérődzni ….
>

> Csilla, Virág és Zsófi világraszóló sikerei miatt bezzeg nem alakult ki
> szakmai eszmecsere.

Erről nekem még az jut az eszembe, hogy az edzőik is több megbecsülést
érdemelnének!