[Tajfutas] "0" idő (Privát)

Horváth Sándor SHorvath at telenor.hu
2018. Sze. 5., Sze, 13:50:58 CEST

Sziasztok !

Milyen jó, hogy a lista végre talált egy olyan témát amin lehet kérődzni ….

Csilla, Virág és Zsófi világraszóló sikerei miatt bezzeg nem alakult ki szakmai eszmecsere.
Engem ez szomorít el, és nem a 10 órás nullidő ☹

üdv : Sanyi

Jelen levél üzleti, illetve személyes információkat tartalmaz, amelyek jogosulatlan felhasználása, továbbítása, nyilvánosságra hozatala tilos. Ha nem Ön a címzett, kérjük értesítse a levél küldőjét, és haladéktalanul törölje a levelet.

This e-mail contains confidential business and personal information; unauthorized use, forwarding, disclosure is prohibited. If You are not the intended recipient, please notify the sender immediately and delete this e-mail from your system.