[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2018. Sze. 4., K, 00:04:54 CEST

Sziasztok,
Igazából Viktor a Barátság Kupa rendezéssel nagyon jól pozícionálta magát.
Az meg hogy egy OB-t ki rendezhet, az az MTFSZ nem kis felelőssége.
A többit meg tudjuk.
Ahogy nagypapám mondta mindig, olyan még nem volt, hogy valahogy ne lett
volna.
Zka

Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> (időpont: 2018. szept. 3., H, 23:41) ezt

--