[Tajfutas] utolsó wc

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Okt. 8., H, 22:24:22 CEST

Kedves István!

A rajt közelében nekem sajnos fizikailag lehetetlennek tűnik normális módon mobil WC-t elhelyezni.
Alighanem nem voltunk elég körültekintőek, amikor kiválasztottuk a terepet, a célt és a rajthelyet, mert erre akkor nem gondoltunk.
Sőt be kell vallanom a majdani karanténra sem. Ásni tudnánk olyan WC-t vagy WC-ket, amiről Mets Miki írt, de tényleg nem érzem jobb megoldásnak az erdőnél ezt ennyi embernél. Azért az O-ringen 10-15 000-es és a mostani 900 fős indulói létszám között érzek azért legalább egy nagyságrendet, ráadásul lesznek mobil WC-k is, csak nem a rajtkaranténban. Bevallom ugyanakkor, hogy O-ringenen még nem volt szerencsém résztvenni. Erdőben dolgukat végző tájfutókkal viszont már találkoztam nem egy nagylétszámú hazai versenyen.

A legközelebbi olyan hely, ahol el lehetne helyezni WC-ket a rajtkaranténban 1900 méterre lenne a rajtbeállástól, félek, hogy az nem sokat segítene a dolgon, miközben a rajtbeállás közelében pont sűrű az erdő, és akár 500 métert lehet befelé menni keletre. Gadó György Pál barátunk "biztosi" javaslatára kijelezzünk majd itt férfi és női szakaszt, és egyúttal kérnénk újra az elásást a papírt illetően i!. Lehet még ásót is kihelyezünk a célra.

A bevételt mi is sejtettük nagyjából előre, a kiadásokkal nem minden esetben voltam teljesen tisztában én sem az egészen biztos.
Lehet, hogy elírtam, de nem extra szállítási költségre szerettem volna hivatkozni, hanem extra környezetterhelésre a szállítást illetően.
Nem tudom, hogy a WC hiánya a kényelem, vagy a természetvédelmi szempontok miatt merült-e fel elsősorban.
Mivel én nagyon szerény mobil WC használó vagyok, ha tehetem ilyenkor inkább az erdőt választom, ezért engem elsősorban a természetvédelmi szempont foglalkoztat jobban, és azt illetően úgy érzem, hogy ennyi embernél még ez a kedvezőbb megoldás egy ilyen egy napos versenynél.

Bizakodom a jó időben, és a jó pályákban.

üdv. Viktor