[Tajfutas] utolsó wc

Mathe Istvan mathepista at gmail.com
2018. Okt. 8., H, 21:43:42 CEST

-- Naívan azt hittem,amikor felvetettem a wc hiányt Te egy laza mozdulattal lesöpörsz,hogy
persze-persze lesz két mobil wc a rajt közelében,  meg rossz idő esetén sátor is. Erre Te
deklarálod, hogy nem olvasod a rendezéstechnikai javaslatokat, nem izgat a szállásszervezés, kijelented,hogy igazából
minél kevesebb nevezőnek kéne örülnöd,  a természetvédelmi őr szövege  stabil pont a leveleidben, extra
szállítási költségekre hivatkozol a közel kétmillás bevétel mellett, stb. Persze a kiadásokkal is
  tisztában vagyok.
Viktor! Remélem azért jó idő és jó pályák lesznek vasárnap. Hétfőtől pedig  rengeteg pénzt
  spórolhatnál meg ötleteddel az O- Ringen szervezőinek..., hivatkozzál nyugodtan  Koloska-völgyi őrre.

Máthé Pista