[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2018. Nov. 30., P, 17:24:22 CET

A levél alapján veszem a bátorságot, hogy javasoljak néhány új
versenyformát. A D (vagy E?) kategóriás versenyen legyen szabad párosan,
vagy "együtt a család" indulni. (Tudom, hogy ez megtörténik engedély
nélkül is, de rögzíteni kellene a szabályzatban is.) Az elnevezés
lehetne pl. "társas" verseny , hiszen a csapatverseny elnevezés már
foglalt. Továbbá a diákolimpiák legfiatalabb kategóriáiban is indítanék
"páros" csapatokat, talán kevésbé lenne stresszes a kvázi kezdőknek.
(Természetesen az egyéni versenyek mellett).

Más: A Hungária kupa (vagy akár más nagy verseny) nevezési díjába
beépíteném egy póló árát. Hadd legyen büszke az a gyerek, hogy részt
vett rajta. (Úgy is azt olvasom, hogy a trail versenyek és városi
maratonik egyik vonzereje ez!).

CSI