[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2018. Nov. 30., P, 12:46:54 CET

Szia Orsi!

Félreértetted. Én nem azt mondtam, hogy a család elriaszt, hanem azt, hogy
a családi jelleg hangsúlyozása nem vonz be. Akik családi kapcsolat révén
jelennek meg, azokat nem befolyásolja a szlogen sem pro sem kontra. A
szlogen azoknak kellene szóljon, akik nem is ismerik a tájfutást. A
gyakorlat azt mutatja, hogy őket nem ezzel nem lehet megfogni. Ideje
váltani valamire, ami inkább a kihívást hangsúlyozza! Tudod, az őrültség
definíciója az, hogy ugyanazt ismételjük és azt várjuk, hogy ezúttal más
eredményt kapunk.

Üdv,
Marci

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.