[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2018. Nov. 30., P, 08:37:18 CET

Mégiscsak meg kéne honosítani a rogaininget...

Az átmeneti műfajból egyébként a leginkább a BHTCS áll közel a szívemhez, van benne tájékozódás (vállalás kérdése, hogy mennyi, lehet egész haladó feladat is), de azért alapvetően bárki számára vállalható. Ráadásul januárban és éjszaka, tehát mindenképpen kalandos. Csak hát ez nem futóverseny, inkább TT, annak megfelelő mentalitással, tavaly majdnem beelőztem a pontőröket, a célidőmérésnél pedig meg kellett várnom, amíg a stopperes ember befejezi a zsíroskenyerek kenését, szóval azért ez nem az a vérre menő küzdelem.

D.