[Tajfutas] BudaSprint 2018 - Eredmények

Vizi Tibor vizi.tibor at gmail.com
2018. Nov. 4., V, 18:49:37 CET

Na, kezdek átmenni regényíróba. "Lánykoromban" írtam ennyit utoljára a a
listára... A lényeg, hogy egy mondat erejéig szeretnék Tamásnak
ellentmondani. Az egy csapat feladata, hogy minden eshetőségre
gondoljon, így azért ez nem róható fel egy embernek. Tudnotok kell, hogy
Tamás megismerése előtt nálam a versenybíróság csak egy "OKJ-s képzés"
volt, ami azért kell, mert kötelező, de túl sok hozzáadott értéket nem
képvisel. Senki se vegye ezt magára, ez az én hiányosságom. Kvázi
fogalmam nem volt mire van a versenybíró.
A lényeg, hogy ha olyan versenybírót kerestek, aki alapos, igényes
magával és a versennyel kapcsolatban, akkor keressétek őt! Profi a srác. :-)

Tamás, köszönjük a munkádat a nagy nyilvánosság előtt is!!! Nélküled
lettek volna még hibáink. Sok.

Üdvözlettel:
Vizi Tibi
HSP