[Tajfutas] Nógrád ND ovi

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2018. Május. 2., Sze, 07:17:55 CEST

Sziasztok!

Hétvégén családommal részt vettünk a Nógrád ND-on. A terep jobb volt
mint amire számítottam. A '92 HOB élénken az emlékezetembe volt.
Igyekeztek kihozni a terepből a maximumot és ez talán sikerült is. Az
első napi F21E pálya 134 p győztes ideje azért soknak tűnik.

Amiért írok, hogy megköszönjem az OVI-t. Kérem a rendezőket, adják át a
csemetéjüket oviba hagyó szülők köszönetét az ott lévő segítőknek.
Tudom, hogy ez a mezőny igen kis részét érinti, de megadják a
lehetőséget a szülőknek, hogy nyugodtan futhassanak. Sok versenyen
gyerekverseny van,de ovi az nincs. A Tipón felváltva versenyzünk a két
nap. Egyik nap futunk, a másik nap kísérősön megyünk majd gyermekünkkel.
Miskolci Hungárián jártunk úgy, hogy volt ovi, de nem volt megfelelő
életkorú segítő, aki elcsábította volna arra a pár percre a
gyermekünket, ami alatt el lehet "tűnni". Egy nem futó szülő segített
páromnak, de ekkor már lekéste 10 p a rajtot.

Amikor nevezünk, azt nézzünk, hogyan oldható meg (rendezőség esetleg
miben segít), hogy mindketten nyugodtan futhassunk. Általában kérjük az
elől-hátul indulást, hogy "késve" új rajtidővel indulhassunk. Ez az
egyéni bajnokságon nem megoldható.

A terep olyan amilyen. El kell fogadni, hogy nincs mindenhol szálerdő. A
körítés és benne számunkra az ovi milyensége az, amiért a Nógrád ND
jártunk, járunk és jövőre is megyünk.

Köszönet még 1X a rendezőknek.

Szieberth Péter PVM