[Tajfutas] FW: Sítájfutó OB-k a RouteGadgeten

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Már. 5., H, 12:23:52 CET

Szia Kálmán!

Ha lenne Lókúton egy lelkes 50 fős sífutó sereg, akkor természetesen síléccel is egész gazdag nyomhálózat lenne lefektethető, így marad a motoros szános megoldás, nem beszélve, hogy ma már sokkal inkább a szabad stílus dominál a sportágban...

Ha lenne saját motoros szánunk, akkor biztos, hogy sokkal gazdagabb lett volna a nyomhálózat, mert nem egy napot lehetett volna rászánni, hanem akár 3-4-et is. A tervezésnél sokkal több utat is terveztem be, de bő egy nap szánozással ennyire futotta, főleg úgy, hogy érezhető volt, hogy szeretne a mezőny szélesebb utakat is a korcsolyázáshoz, amihez viszont ugyanazt az utat többször is meg kellett járni.

Az esetleges átvágást én pályakitűzőként ezzel együtt is a szakág sajátjának érzem, azt semmiképpen nem tiltanám.
Egyrészt nem tudod ellenőrizni, másrészt mindenképpen az útvonalválasztási játék része, még ha ha a sorsolás valamelyest így befolyásolja is a végeredményt adott esetben.

üdv. Viktor