[Tajfutas] OB átmenetek

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Júl. 30., H, 22:16:06 CEST

2018.07.21. 13:44 keltezéssel, Kelemen János írta:
> De jó, hogy az én időmben nem volt GPS.
Írtam a WUOC 2018 kapcsán.

Mivel Szieberth Peti nem bír magával és az összes OB pályát 1970-ig
visszamenőleg szeretné feldolgozni OCAD pályatervezői programban, ezért
megkért engem is, hogy küldjem el részére a családom OB térképeit.
Mivel semmi jónak nem vagyok elrontója, nekiálltam a feldolgozásnak.
Legalább nekem is archiválásra kerülnek a pályáim, köztük a szebbnél
szebb útvonalaim.
Emitt mellékelek két "csúcspéldányt" abból az időből, amikor még a szint
nem számított. Kisfennsík 1975 1. és 2. nap egy-egy átmenete. (14.
lettem ezekkel a furmányokkal.
<http://tajfutas.szieberth.hu/ob/eredmenyek?bajnoksag=ONEB&ev=1975#F17A>)
KRA = Kaposvári Rákóczi FC

Te merre mennél? (Csak költői a kérdés.)
Üdv,
Janó, aki még alszik arra, hogy elküldje-e az 1974 évi OB útvonalát