[Tajfutas] kategória összevonások

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2018. Jan. 20., Szo, 20:12:32 CET

Halihó Öregek!
A fiatalok,akik a versenyeket rendezik,el sem tudják képzelni,hogy egyszer
felettük is eljár majd az idő,
és ha még futni (kocogni) tudnak jól esne nekik is a koruknak megfelelő
pálya. Még Péter és Gerzson is
csak 70-ben gondolkodik pedig nekik csak egy-két év és 75 évesek
lesznek,lankadó erőnléttel,de még
nagy-nagy szeretettel a sportágunk iránt. (75-ben 20-25,  80-ban 5-10, és
még 85-90-ben  is van egy két
"versenyző". Konklúzió: Írjatok ki minden kategóriát,és ahol nincs nevező
,az automatikusan megszűnik.
Üdvözlettel.