[Tajfutas] kategória összevonások

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2018. Jan. 19., P, 19:43:54 CET

Sziasztok!

Gerzson leveleivel kapcsolatban az alábbiakat szeretném megjegyezni:
Mint már írtam, engem nem érdekel a rangsorpont, de Gerzson levelén
felbuzdulva megnéztem az utolsó öt év eredményeit. Az 5 x 6 eredményből (a
legjobb a kieső, plusz még 5) mindössze 2 az olyan, amit nem a saját
korosztályomban értem el, ez mindössze 6,67%. Tehát igaza van Gerzsonnak,
ez sem indokolja a kategória összevonásokat.

És én is arra kérem a rendezőket, ne úgy kezeljék ezt a kérdést, hogy akkor
eleve ki sem írják az idősebb szeniorok kategóriáit. Vállalják azt a
minimális odafigyelést, ami egy-két plusz kategória megrendezését jelenti.

Szenior2 üdvözlettel
Oldgombi