[Tajfutas] Gála 2018 kicsit off

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2018. Jan. 7., V, 20:40:31 CET

Idézet a *gála* enciklopédikus megfogalmazásából:

A *gála* – mai értelemben – fényűző keretek között tartott rendezvény,
előadás, díszest. Eredeti jelentése „díszruha, ünnepi öltözet”, amelyet az
ilyen jellegű rendezvényeken illett viselni.

Véleményem szerint a 4. Tájfutó Gála, egy "klasszikus" megfogalmazása
szerint, elveszítette gála jellegét.

Üdvözlettel
Oldgombi