[Tajfutas] Gála 2018 kicsit off

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Jan. 7., V, 20:22:59 CET

Sziasztok!
Nem számítottam rá, hogy a kvízre érkező megfejtésekkel bizonyíthatóan
többen végigolvastátok a Gáláról szóló levelet.
A  válaszok sajnos hiányosak.
Tehát:
"A zenekar, a vendéglátás és a helyszín is kötődik valamelyest a
tájfutáshoz.
Rögtön lehetne egy kvíz, hogyan?"
Tehát három "kötődés" találtatik.
A zenekarról már volt szó a listán.
A harmadikhoz segítségként: a vendéglátást a Nagyszénás étterem
(Nagykovácsi) biztosítja.
MM