[Tajfutas] Diákolimpa a sportág népszerűsítéséért

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Dec. 19., Sze, 21:30:02 CET

Gerelyhajításban azért nem tudok nagy tömegekről Magyarországon sem
korábban sem mostanság!:)
https://hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%A9meth_Mikl%C3%B3s_(atl%C3%A9ta)
és mi minden jöhet még amiről nem tud az ember és lehet hogy van.  Pl:
wifis eredményközlés.

Amúgy köszönet a WIFI-s eredményközlés feszegetéséért, mert így lesz az is,
eddig nem tudtam róla, és senki sem hívta fel rá a

Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2018. dec. 19., Sze,
18:53):