[Tajfutas] Milos Nykodym kifakadása az IOF ellen

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Dec. 10., H, 22:39:17 CET

"Valahol nagyon hátul dereng az agyamban egy olyan PWT futam, ahol a
versenyzők az állatkert tigrisketrecei között futottak, ...

Valószínűleg a nézők csak akkor lennének igazán elégedettek, ha vagy
*kerülhetnének pontok a ketrecen belülre is*, vagy kinyitnák az összes
ajtót."

A Homo Navigators is ketrecben született/debütált. Voltak akik be is
merészkedtek hozzá (Melléklet 8. pont). (Anno, 2019 decemberében. lásd.
Utolsó cikk képgaléria.)

http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/320-vilagszenzacio

http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/oktatoanyagok/tesztlapok/69-hirek/309-vilagszenzacio-2-invitalas

http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/304-homo-navigators-a-varosban