[Tajfutas] Nyílt levél

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Aug. 21., K, 21:51:32 CEST

Kedves Viktor!

Te is kiforgatod a szavaimat, akárcsak korábban Károlyi Gyula. Én is fel
tudom dolgozni, ha kikapok, ami az esetemben megszokott, sokkal gyakoribb,
mint az ellenkezője. Nagyon jól tudom, hogy pl. Hungária Kupákon semmi
esélyem nincs sárga pólóra, még akkor sem, ha netán én vagyok a
legfiatalabb a kategóriámban. Sajnos idén csak kevés tájfutó versenyen
tudok részt venni, ezért lettem kicsit érzékenyebb az összevonások ügyére.
Egyébként nem én vetettem be először ezt az ügyet a levelező listán, és nem
ismétlem rendszerességgel, mint Janó hiszi.

Nem vagy bunkó, és KGyula sem az, elnézést az indulat által kiváltott
sértésért, de az a gúny, ami Gyuszi leveléből árad, legalább ugyanolyan
sértés. Még akkor is, ha előre jelezte, hogy szarkasztikus lesz. Legyen, de
ne egy konkrét személy rovására. Egyébként az internetezés etikettje vagy
hasonló című összeállításokban olvastam, hogy helytelen a válaszlevelekben
az összes előzményt bennhagyni. Én ehhez tartom magamat, és a laptopomon
nagyon macerás, ha válaszolok egy óriáskígyó nagyságú előzményekkel teli
levélre, és nekem kell kiiktatni azt az óriáskígyót, amit a lánc előző
tagjai mind otthagytak. Mert editálás nélkül persze sokkal kényelmesebb
válaszolni. Egyébként ketten alkotjátok a kisebbséget, Bogdány Miksivel,
mert emlékszem, egyszer vele is vitába kerültem az előzmények otthagyásának
a kérdésében.

Üdv:
KG