[Tajfutas] Virág nyilatkozott a Kossuth Rádiónak

Imola Barat baratimola at gmail.com
2018. Aug. 18., Szo, 11:48:42 CEST

Szerencse, hogy Weiler Virag produkalt egy vilagbajnoki felkeszulest, mert
igy Jano megtalalhatta a felkeszules leglenyegtelenebb pontjat. Amugy meg
aki probalta, az tudja, hogy milyen nehez talpraesetten interjut adni,
Virag egy fiatal lany, aki ezt is jol megoldotta szerintem. Ugyes volt.
Gratulalok!
Barat Imola

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. aug.
17., Pén 20:29):