[Tajfutas] Virág nyilatkozott a Kossuth Rádiónak

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2018. Aug. 18., Szo, 08:40:13 CEST

Ha már nyelvhelyesség: nem "tanács feléjük", hanem "tanács nekik
(számukra)".
(Ha nagyon kell, ezt is meg tudom úgy ideologizálni, mint egyes harcosok a
tájfutás-tájékozódási futás korszakos ellentmondását.)
Üdv
Iván

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. aug.
17., P, 22:21):