[Tajfutas] HOB 2018

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Ápr. 23., H, 07:41:41 CEST

Sziasztok!

Sok mellékszereplő megszólalt az ügyben pro és kontra.

Azt nagyon sajnálom, hogy a főszereplők annyira tartottak minket, amennyi
tájékoztatást kaptunk Tőlük ......

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>