[Tajfutas] HOB 2018

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Ápr. 22., V, 14:42:08 CEST

Valami eszembe jutott. Ez persze csak akkor érdekes, ha mindenki egyetért
azzal, hogy fennállt valamelyik tulajdonos drasztikus beavatkozásának a
kockázata.

Ha világversenyekre meg lehet szervezni, hogy minden pont mellé pontőr
kerüljön, akkor nem tudom elfogadni, hogy egy országos bajnokságon, ahol
mindössze 3 pontnál lehet zűr, ne lehetne 3 embert találni e pontok mellé
pontőrnek.

Igaz, hogy ha megjelenik egy izomkolosszus puskával és kutyával, akkor
nagyon egyenlőtlen lett volna vele szemben a küzdelem. Azonban szép szóval
talán meg lehetett volna győzni, hogy ne tegye tönkre a bajnokságunkat. Ha
mégsem, akkor is sokkal kisebb lett volna a blamázs, az újságokban is az
jelent volna meg, hogy egy illető az erőfölényének köszönhetően tette
tönkre ezt az országos bajnokságot.

Egyébként Fifi véleményével értek egyet, azzal, hogy a történtek nem
tekinthetőek vis majornak.

Üdv:
Kéri Gerzson