[Tajfutas] HOB 2018

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2018. Ápr. 20., P, 12:09:30 CEST

A rendező személyétől teljesen függetlenül szerintem hibás koncepció (csak)
a rendezőt sajnálni ilyen esetben és figyelmen kívül hagyni hogy mit
vesztett ezzel a másik oldal. (Főleg mert a rendezőt mindig sajnálni kell,
hisz időt energiát és pénzt feccöl a semmibe pusztán a sport szeretetéért,
valami irracionális kötelességtudatból. Ritka eset hogy valóban nyereség
reményében csinálja, bár nem példa nélküli.)
Egy egyesület kvázi befektet azzal hogy kinevel aztán pedig bajnokságra
küldi az élversenyzőit ezzel legitimálva a szponzor (legyen az vállalkozó,
mecénás vagy önkormányzat) anyagi támogatását és múltban és a jövőben. Ha
nem tudunk milyen eredményt felmutatni csak kidobott kiadást akkor azzal
veszít a klub és a versenyző is. Szóval az hogy sajnáljuk szegény rendezőt
az odáig még nagyjából rendben van, de a kompenzációnak csupán opcionálissá
tételével nem értek egyet. Szerintem a legtisztább megoldás az újra
rendezés, persze ez nyilván nem egyszerű. De ez csak a személyes
véleményem, nekem végül is már úgyis mindegy melyik versenyen porladok el.

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. ápr. 20., Pén
8:38):