[Tajfutas] tájékozódási futó vicc

Kovács Róbert - Magnetic Kft. kovacs at magnetic.hu
2017. Sze. 11., H, 14:39:40 CEST

Nekem elsőre egy lakóautó képe villant fel. Talán 4x4-es is volt... :D

*Kovács Róbert
* mobil: +36 (30) 9676 334
kovacs at magnetic.hu <mailto:kovacs at magnetic.hu>

*Magnetic Kft. *
H-1135 Budapest, Kisgömb utca 25-27. Telefon: +36 (1) 299-0763, 299-0764
Fax: +36 (1) 299-0812 Web:http://www.magnetic.hu
<http://www.magnetic.hu/> E-mail:info at magnetic.hu <mailto:info at magnetic.hu>