[Tajfutas] tájékozódási futó vicc

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Sze. 11., H, 14:27:29 CEST

Sziasztok

Nekem erről egy másik tájfutó vicc jut az eszembe. Ez nem egyszer, hanem
évente többször a valóságban megtörténik. A rendezők szinte mindig azt
kérik, hogy akik szállást és/vagy szállítást kérnek, a nevezéssel
egyidejűleg jelezzék. Igen ám, de a nevezési határidőig nem szokott
kiderülni a verseny helye olyan formában, hogy tudjam, szükségem van-e
szállásra és/vagy szállításra. Csak amikor az értesítő megjelenik pár
nappal a verseny előtt, akkor tudom eldönteni, hogy ezekre szükségem van-e.

Szerencsére általában rugalmasak is a rendezők, és segíteni szoktak még
ilyenkor is. Ettől függetlenül nem tartom bölcs eljárásnak, ha azt kérik,
döntsek, mielőtt a döntéshez szükséges információkat a tudomásomra hozták
volna.

A szállást illetően persze van egy olyan szempont is, hogy jóval a
versenyek előtt még könnyebb szállást találni, és ahogy múlik az idő, egyre
nehezebb. Szállítást viszont miért kell azt megelőzően kérni, mielőtt
megtudom, hogy a versenyközpont, illetve célterület a legközelebbi
buszmegállóhoz 50 vagy netán 5000 méterre van?

Gondolkozzunk együtt, mi lenne erre az ellentmondásra a jó megoldás!

Üdv:
Kéri Gerzson

2017. szeptember 11. 11:29 Kelemen János írta, <kelemen.janos111 at t-online.hu