[Tajfutas] Fwd: 65. Őszi Spartacus kupa okt 28-29

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Okt. 30., H, 18:14:45 CET

Sziasztok!

Utólag én is úgy látom, hogy igaza volt Jenőnek és Péternek, a verseny
második napjára túl sok volt az F70 kategóriának adott szint. Azonban nem a
megadott számszerű adat miatt, hanem azért, mert  vasárnap 3-szor kellett
átmászni az Ugró-völgy egyik oldaláról a másikra. Először Rajt - 1,
másodszor 8-9, harmadszor 10-11, itt már négykézláb is nehezen bírtam
felmászni a meredek oldalon. Pedig akkor még nem is esett olyan nagyon az
eső. A számszerű adat szerint 195m, az órám navigátora szerint 123m volt a
2. napi szint, de ismétlem: nem a matek, hanem a 3-szoros meredek felmászás
okozta a nehézséget. (Az első napra a közölt pályaadat szerint 115m, a
Garmin órám szerint 79m volt a szint, ez nem volt probléma.)

Szerintem okosabb lett volna számunkra a 2. napra változtatás nélkül
ugyanazokat a pontokat feltételezve olyan pályakitűzés, hogy a 10. (125
kód) és 9. (159 kód) pontokkal kelljen kezdeni, és utána kellett volna
kapnunk a többit. A 125, és a 159 kódú pont az Ugró-völgy Ny-i oldalán
volt, amelyiken a rajt is, a többi pontunk az Ugró-völgytől K-re.

Üdv:
Kéri Gerzson