[Tajfutas] Transmoduls Dunántúl Kupa

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2017. Okt. 25., Sze, 16:48:10 CEST

Tisztelt Sporttársak!

Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy a november 18-19.-én
megrendezendő Transmoduls Dunántúl Kupa normál nevezési határidejét
*2017. november 6. éjfélig meghosszabbítjuk*!
Két nap alatt 3 futamon indulhatsz, amely két középtávú és egy
normáltávú a 13. Tüskés Endre emlékversenyből tevődik össze.
Mindhárom futamon a Kislőd mellett elterülő régi Csalányos-völgy
(Üveghegy) erdejében invitálunk benneteket, amelyen közel 25 éve
versenyezhetünk utoljára.

A szombati első futamon a Fokhagyma-tető ligetes részeiben
csillagpontos, míg a második futamon a Csalányos-völgy markáns
völgyeiben szabad pontfogásos pályák várnak benneteket sok pontfogással.
Zárásul pedig egy technikás,odafigyelős normáltávú futam zárja a
versenyt. Lehetőséged nyílik versenyezni egy változatos, érdekes,
részletgazdag, gyönyörű tiszta erdőben, melynek új térképeit Tóth Gábor,
Tüskés György és Verebélyi Zsolt készítette.

**
A versenykiírást és az előzetes pályaadatokat megtalálod az:
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6430

Az alábbi linken megtaláljátok a terepi fotókat:
https://photos.google.com/share/AF1QipMqftJavMYKtuF6H1UmFn2c0qZ2C35ZmYWdA30P2_qKatWK-CppCeddx69GXaPK0w?key=R3FMQkJnS1Eydk1YcW5zMDU2RkpNR0h6UlpxckZn

*Tehát november 6. éjfélig nevezhettek elő normál díjon az idei
Transmoduls Dunantúl kupára***az entryben:
http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6356
vagy e-mailen a verebelyizsolt at globonet.hu címen.

Várunk minden kedves tájfutót egy jó hangulatú őszi versenyre, technikás
pályákkal!
Üdv.Verebélyi Zsolt