[Tajfutas] ONEB

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2017. Okt. 24., K, 23:06:33 CEST

Sziasztok !

Én is gratulálok a rendezők mindkét napi nagyon jó teljesítményéhez.

Talán csak egy gondolatot fogalmaznék meg saját észrevételként az ONEB pályakitűzője felé.

Jó ha van hosszú átmenet a pályában, de az adjon technikai feladatot.

Az 1-2. átmenetünk hossza 2,1 km volt, ami a pálya 30 %-a (F55).

Sajnos ez az átmenet tájékozódási feladatot kevésbé jelentett,

útvonalválasztás ugyan lehetett, de átmenet közben különösebben nem kellett figyelni,

és az ellenőrzőpont megfogása sem volt  kihívás.

Sajnos erre az átmenetre ráment a pálya közel egyharmada.

Több pályánál volt ugyanez a tapasztalat, de volt ahol legalább a pont technikásabb volt.

Ebből a terepből többet ki lehetett volna hozni.

Ami a rendezéstechnikai kérdéseket illeti (karantén, régebbi versenyen „O” idő meghatározása, pályahossz, stb.), szerintem a rendezők megfontolják, mikor milyen

lehetőségből válasszanak, felesleges Őket - főleg előre- zaklatni , hogy mi miért van.

Nyilván mindennek megvan az oka, a rendezők pedig  igyekeznek a versenyzők legjobb kiszolgálása érdekében

a versenyt profi módon megvalósítani.

Szerintem a szegedieknek ez most is sikerült.

Üdv.:

Tóth Karesz

---