[Tajfutas] csbk

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2017. Okt. 20., P, 14:31:10 CEST

Sziasztok!

A jogtalan információ átadást meg kell akadályozni, s erre a mai technika
korában talán csak a térképleadás a megoldás. Vagy rendezőt (rendőrt)
állítani minden befutó mellé :-)
Ami a ragadást illeti, az szerintem túl van dimenzionálva. A ragadás is egy
taktikai elem: ha engem utolér egy nálam jobb, megpróbálok elmenni vele.
Igaz, így biztosan nem lehetek győztes, de egy előkelő hely még mindig jobb,
mint a tabella végén.

Persze a rendezőknek meg kell nehezíteniük a ragadás lehetőségét, legalábbis
a jobb helyezésre esélyesek esetében, ez legjobban a megfelelő (irányított)
rajtsorrenddel érhető el. A red group is errefelé mutat.
Tömegrajtnál pedig komoly alternatívát (Farsta) kell felajánlani, a pálya
lefutása során többször is. Komolyat, nem csak tessék-lássék félét -
utóbbira példa volt egy OB nemrégiben.

Miksi