[Tajfutas] csbk

Zoltán Miháczi mihacziz at gmail.com
2017. Okt. 20., P, 14:05:40 CEST

Sziasztok!

A cseheknél a 2016-s normáltávú OB-n 2 különböző megoldást alkalmaztak a
selejtezőre és a döntőre:
http://lpu.cz/mcr16/english.php?page=pokyny-en
<https://tshuservicedesk.service-now.com/rm_defect.do?sys_id=1e9cb61ddb7d4bc04d8bfdabbf9619f0&sysparm_record_target=rm_defect&sysparm_record_row=4&sysparm_record_rows=20&sysparm_record_list=stateNOT+IN3%2C7%2C4%2C16%2C17%2C5%2C13%2C18%2C19%5Esys_created_on%3E%3Djavascript%3Ags.dateGenerate%28%272017-09-01%27%2C%2700%3A00%3A00%27%29%5Epriority%21%3D5%5EORpriority%3DNULL%5Epriority%21%3D4%5EORpriority%3DNULL%5Epriority%21%3D3%5EORpriority%3DNULL%5EORDERBYstate>
amit ugyan nem lehet 1-1-ben átemelni, de a két alapmondásuk szerintem
meggondolandó:
- csak utánpótlás és felnőtt kategóriában legyen karantén (szeniorban ne)
- a döntőben már csak az utánpótlás és felnőtt kategória A döntőjébe. Ez
sokat egyszerűsítene.

Egyébként ez a gondolat a versenyrendszer átalakítási anyagban benne volt,
de - ha jól emlékszem -  pont a szenior bizottságtól érkezett, hogy
ragaszkodik a karanténhoz....

Egy elképzelt ROB döntőben a fenti elvvel lehetne akár egy ilyen időrend is:
0-24 (29)'-ig rajtol az FN14-21 összes A döntője (24 perces karanténnal)
60'-ig eldől az összes A döntő, amit a tömeg a célban tud követni
60'-től rajtol az összes többi kategória (karantén használata nélkül)

Üdv
Mihók