[Tajfutas] Vizsla Kupa szinkodos

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2017. Már. 6., H, 22:07:51 CET

Kedves Sporttársak!

Módosítottam a Vizsla Kupa Kiírását.
Most lett világos számomra, hogy a rangsoroló versenyeken
a színkódos és a kategóriák szerint megrendezett versenyek
teljesen elkülönülnek.

A Vizsla Kupa szellemiségének a színkódos forma felel
meg, hiszen - más néven, de - kezdettől fogva az
egymásra épülő, egyre nehezebb feladatokat adó
pályákat valósítottuk meg.

Most már ez a forma is rangsoroló, úgyhogy
így folytatjuk, alkalmazkodva a szín szerint
meghatározott pályákhoz.
Ez azért is kedvezőbb, mert így pályánként
könnyebben összejön a rangsorhoz szükséges létszám,
mint kategóriánként.

Mellékeltem a Kiírást, amit az MTFSz honlapra is feltettem.

Várunk benneteket, tavaszodik az erdő!

Üdv,
Hegedűs Zoltán és a Vizslák