[Tajfutas] KOB-OVB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2017. Jún. 26., H, 11:45:15 CEST

"Amit viszont kérni szeretnék, hogy az 'Air+' feliratokat a rajt- és
eredménylistákban hagyjuk el! Egyrészt a jelek szerint nem is sikerült
valós képet mutatni vele, másrészt nekem a zsidók háború előtti
megcsillagozását juttatta eszembe"

Én modjuk nem bánom hogy benne van, az autoversenyeken is ott van , ki
milyen technikát használ. most akkor legalább látszik, volt e jeletős
előnye az air+nak?
Arrol hogy ki mivel dug, nekem más jut eszembe, de nem irom le:-)

--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve