[Tajfutas] KOB-VOB kánikula

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Jún. 21., Sze, 08:24:42 CEST

Én sem sértődtem meg, bár nem is örültem az eszmecsere ilyen irányba terelődésén. Azt pedig egyáltalán nem értem, hogy miért nem lehet értelmes érveket megfontolás tárgyává tenni, és rossz szándékkal embereket megvádolni, ráadásul kétszer, mikor erről SZÓ NINCS, és ezt akkor most nyomatékosan jelezném én is a kiemeléssel. Még ha az olvasási képességeid ezek szerint erősen korlátosak.