[Tajfutas] KOB-VOB kánikula

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2017. Jún. 20., K, 18:12:09 CEST

"Gyerekek"!!!!
Hagyjátok abba!!!!!!!!!!" Valamikor" mindegyikőtök elkezdte ezt a SPORTOT?!!!!Akkor vállaltátok az ezzel járó "kellemtlenségeket".Szóval NEM értem!Megint csak azt tudom mondani!!!!!!!!!!:Mindenki arra a versenyre megy el amelyikre akar.Aki nek bírja a meleget, az nyáronne versenyezzen, és aki nem bírja a hideget az télen ne versenyezzen!èn futottam hóesésben,esőben,melegben (tázlári hungária. 1500 induló),és sosem maradtam otthon mert szar idő volt..Szóval:ha valakinek nem tetszik, az idő,nem fontosptt lenni.Tudom hogy kemènyen fogalmaztam, fe ez a véleményem!
Üsv.       lujipapa