[Tajfutas] KOB-VOB kánikula

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2017. Jún. 20., K, 16:46:48 CEST

"Miki az nem fordul meg a fejedben, hogy azért írnak esetleg teljesen
jószándékúan ilyenkor ezek az emberek, köztük én is, mint „részben kibic”,
hogy az illetékesek ezt megfontolják, és jövőre már ne kánikulában legyen a
KOB-"

Hősként ennyit elolvastam, egy betűvel sem többet de nagyon hatàrozott NEM
a válaszom. Ennyire senki sem lehet rövidlátó-szerintem.
Aki szeretne valamit tenni a sporttért, nem utólag és nem a levlistán
teszi, hidd el! Tulképp nem is kell elhinned, elég ha tudod hogy igy van.
MM
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve