[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2017. Jún. 16., P, 13:41:21 CEST

Mire fordítunk súlyos milliókat?
Jogos kérdés. Remélem jól számolok lentebb:-)
Egy nagyobb versenyre átlag 200 autó átlag 150 km-t megy (mondjuk)
3000-es fordulattal jár a motor, 1500cm3 az ugye másfél liter levegő
(oxigénjének az elégetése, mert a kipuffogógázban már kevés marad)
fordulatonként.
120 perc az út, 3000 fordulat és a  200 autó x 1,5 liter az 108 ezer
köbméter levegő (oxigénjének) elhasználása. Ára kb egymillió Ft. Május
végére elautókázzuk a junior keret éves költségvetését (amortizáció
nélkül). Az elhasznált levegő kb egy focipálya felett 20 m magas.
És amikor tájfutni kezdtem, a stoplis cipő is sokkal olcsóbb volt.
MM