[Tajfutas] váltóversenyek (és egy kicsit OCSB is)

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2017. Feb. 16., Cs, 12:47:58 CET

Sziasztok!

Én ezt az egészet nem értem...
Van egy elfogadott versenynaptár, a dokumentumtárban statikusan pdf-ben és
online élő módon is fellelhető az mtfsz.hu-n. Szerepel benne, hogy a
váltóversenyek rangsorolnak. Ezzel szemben van egy hír (erre hivatkozott
Péter, mikor a témát előhozta), ahol valaki (Molnár Péter, mint krónikás)
beszámol róla, hogy mi hangzott el az elnökségi ülésen. Eszerint:

*A Minősítési szabályzatban is át lett vezetve a színkódos rendszer
változása, a váltók minősítésének eltörlése...*

Csakhogy ilyen "átvezetett" minősítési szabályzat nincs a dokumentumtárban.

Kérdés, hogy ha van egy elfogadott versenynaptár, akkor a minősítési
rendszer megváltozhat-e utólag, úgy, hogy ez érinti a versenynaptárt.
Ráadásul a hírből nem derül ki, hogy egy ilyen apró "felülvizsgálatot" ki
hagyott jóvá. Egy szabályzat legkisebb módosítása is valamilyen szintű
döntéshozó testület jóváhagyásával történhet. Erről nincs szó a hírben.
Míg a versenyrendszer változtatásáról ennyit tudunk:

*Szünet után Miháczi Zoltán tájékoztatott a versenynaptár- és
versenyrendszer reform jelenlegi állásáról. Elmondta, hogy eddig emailben
zajlott az ötletek összegyűjtése, ebből kialakult egy nagyobb csomag. A
tavasz folyamán egy workshop keretében kerülnének papírra a konkrétumok,
majd a júniusi ülésen jöhet az elnökség elé a végleges javaslat.*

Szerintem a váltók minősítésének a kérdése is legalább egyeztetésre
érdemes, és nem
*"a szabályzatok szokásos téli felülvizsgálata"*

tehát én úgy gondolom, alapos előkészítés után a versenyrendszerrel
összhangban, a jövő évi versenynaptár elfogadása előtt leghamarabb jövő
évtől változhatna.

Ha valaki olvassa az elnökségi tagok közül a listát, akkor erre reagálhatna.
Főleg Mihók...

Üdv: Kovalcsik István