[Tajfutas] Fuvar keresése a HK-ra

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Aug. 6., V, 17:37:07 CEST

Sziasztok!

Most döbbentem meg, hogy az illetékes Volán vállalat megszüntette azt a
járatát, amit a nevezésem idejekor még kiadott az online menetrend az
augusztus hónap hétköznapjaira, tehát a HK teljes időtartamára, és amivel
Sásd felől 9:09-kor oda lehetett volna érni Orfűre.

Ezért kérdezem, nincs-e véletlenül valaki, aki naponta megy a versenyre
Sásdon keresztül, és onnan el tud juttatni a verseny Orfűi színhelyeire.
(Elsősorban a Kaposváriakra gondolok.) A vonatom, amivel utaznék, minden
nap 8:16-kor ér Sásdra a menetrend szerint.

Ha így nem oldható meg, akkor az lenne a béta verzió, hogy végig utazok
Pécsig, és Pécsről kérek tőletek fuvart a versenyre. Oda 8:51-kor ér az
első IC vonat.

Ha egyik megoldás sem lehetséges, akkor sajnálattal le kell mondanom a HK-n
való részvételről. Sajnos korai rajtidőket kaptam (06, 44, 32, 32), a
rajtmenetek is hosszúak és szintesek. Nagyon jó lett volna az a 9:09-kor
odaérő busz. Ahhoz képest csak az 1. napra kellene későbbi rajtidőt kérnem.

(A Volánt azt hiszem hiába perelném az ő jóvoltukból esetleg elvesző
nevezési díjam megtérítésének igényével.)

Üdv:
Kéri Gerzson