[Tajfutas] Hungária kupa 2017 | Tudnivalók - YouTube

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2017. Aug. 1., K, 14:06:23 CEST

Kedves Orsi!

Szerintem a lista pont arra van hogy közös ügyeinket megvitassuk. Senki sem irkál ok nélkül, a jogos és kulturált kritikát pedig illik elfogadni, ahogy ezt a rendezők is tették.

Remélem leveledet nem kell úgy értelmezni hogy gondolat rendőrség bevezetése lenne a következő missziód…

Jó szándékkal! (Bár a pokolba vezető út is azzal van kikövezve...)

Jenő